تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
دانلود فارسی ساز بازی ها
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم


فرش ماشینی کاشان - ازت ممنونم فرش ماشینی s

فرش ماشینی کاشان - ازت ممنونم فرش ماشینی

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

ازت ممنونم فرش ماشینی


تاریخ انتشار پست : 1398/6/28 بازدید : 199

شاید در گذشته های نه چندان دور فرش کالایی لوکس محسوب میشد که فقط در خانه افراد ثروتمند پیدا میشد. افرادی با سطح درآمد متوسط یا پایین تنها از بافتن فرش می تونستند سهمی داشته باشند. البته در برخی از ایل های کوچ نشین دخترها فرش جهیزیه خودشون رو می بافتند یا از مادرشون به ارث می بردن. اما ظهور تکنولوژی همون طور که در مورد هر چیزی دنیا رو تغییر داد، دنیای فرش رو هم عوض کرد. امروز دیگه تقریبا در خونه هر ایرانی با سطح درآمد متوسط پهن بودن فرش در خونه یه منظره عادیه. البته منظورم فرش ماشینیه. قبول که فرش ماشینی به اندازه فرش دستباف زاده هنر نیست. اما خالی از هنر هم نیست. ورود صنعت به دنیای فرش باعث شده که افرادی با درآمد متوسط هم بتونن خونه شون رو با دنیایی از طرح و رنگ تزیین کنن. ازت ممنونم فرش ماشینی.
تا به حال در گیر و دار خرید فرش بوده اید؟ چه طور نقشه ای رو می پسندید؟ فرش کاشان، فرش تبریز یا کرمان رو؟ دوست دارید فرش افشان بخرید یا ترنج دار؟ زمینه فرش دوست دارید چه رنگی باشه؟ روشن یا تیره؟ گردویی یا لاکی؟ چه تراکم فرشی رو ترجیح میدید؟ فرش 700 شانه یا فرش 1200 شانه؟ چی شد؟ بین این همه سوال گیج شدین؟ اگر مثلا برای خرید فرش کاشان فروشگاه ها و نمایشگاه های رنگارنگ فرش رو در شهرک صنعتی آران و بیدگل زیر و رو کرده باشید، در فروشگاه های بزرگ خرید فرش در شهرتون دارهای فرش رو ورق زده باشید یا در یک سایت خرید اینترنتی فرش طرح های مختلف رو با هم مقایسه کرده باشید، به احتمال زیاد بین این همه تنوع طرح و رنگ و نوع و اندازه گیج و حیرون شدید.
نگران نباشید. من می خوام شما رو با دنیای شیرین و جذاب فرش های ماشینی بیشتر آشنا کنم. اصطلاحات، تفاوت ها، طرح ها و هر چیزی که به شما کمک کنه فرش ماشینی رو بهتر بفهمید و به دنیای شیرین اون قدم بگذارید. با من و مطالب من همراه بشید. قول نمیدم فوق العاده باشن. ولی قول میدم سعی خودم رو بکنم که خوب از پسش بر بیام. کمربندها رو ببندید که داریم راه میفتیم.
دسته :
برچست ها : ,
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد