فرش ماشینی کاشان - آرشیو 1400/2

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

ویژگی فرش مراکشی


تاریخ انتشار پست : 1400/2/30 بازدید : 11

خرید فرش های مدرن و فانتزی امروزه در رتبه اول محصولات فرش ماشینی قرار دارد. چرا که سبک دکوراسیون داخلی در ایران امروزه به سمت سبک های غربی هدایت شده و خانه هایی با دکوراسیون شلوغ مورد پسند افراد بسیاری نمی باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.


فرش مراکشی چیست؟

اگر به دنبال فرش برای دکوراسیون خود بوده و از تجملات به دور هستید  خرید فرش های مدرن وفانتزی را در اولویت خرید خود قرار دهید. این محصولات به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند. زیر مجموعه آن ها شامل فرش های شگی، فرش فریز، فرش مدرن، فرش اتاق کودک، گلیم فرش و گبه و بسیاری محصولات دیگر می باشد. با توجه به پیشرفت فراوان تولید کنندگان در زمینه فرش ماشینی روز به روز به تعداد این زیر مجموعه ها افزوده می شود.

 یکی از محصولاتی که به تازگی به بازار فرش ایران وارد شده است، فرش های مراکشی می باشد. این محصول جدید ترین عضو دسته مدرن و فانتزی بوده و برای افرادی که به سبک مدرن علاقه دارند انتخاب مناسبی است. فرش های مراکشی قدمت بالایی را دارند و از آنجایی که یکی از نماد های کشور مراکش بوده و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده تولید کنندگان تصمیم به بافت این محصول بر روی فرش ماشینی شده اند.

 شانه و تراکم در فرش ماشینی حرف اول را می زند. شانه به تعداد گره ها در یک متر عرض و تراکم به تعداد گره ها در یک متر طول فرش گفته می شود. فرش های مراکشی بر روی فرش های 440 شانه، 500 شانه و همچنین فرش های 700 شانه بافته می شوند. و با توجه به تعداد شانه و تراکم پایین خود دارای ارتفاع خاب بالایی بوده که همین امر باعث نرم و لطیف بوده سطح خاب آن شده است. ارتفاع خاب این محصول بین 10 الی 12 میلی متر می باشد.


فرش های مراکشی در ابتدا به صورت دستباف بوده و اولین تولید آن به زمان های بسیار دور در قبایل کوه نشین کشور مراکش مرتبط می شود. آن ها برای آن که انرژی را در محیط خانه خود حفظ کنند به تولید فرش های مراکشی به صورت دستباف و با طرح هایی که به ذوق و سلیقه آن ها زنان قبیله مرتبط می شد تولید شدند. هنر دست زنان قبیله باعث شد که فرش های مراکشی یک هنر ماندگار شناخته شده و تا امروز به دست نودگانشان تولید شوند. لازم به ذکر است که فرش های مراکشی در مناطق دیگر کشور مراکش نیز تولید داشته اما طرح ها آن با توجه به هر منطقه گوناگون می باشد.

تولید این محصول به منظور پوشش خانه هایی با ابعاد کوچک هم چون آپارتمان ها بوده و برای اتاق خواب، راهرو، پذیرایی و نشیمن مناسب می باشد. پس زیبایی فرش های مراکشی را از خاطر نبرده و از آن به عنوان پوشش بخشی از منزلتان استفاده کنید تا روح را به دکوراسیون خود هدیه دهید.

کلام آخر

جنس الیاف فرش های مراکشی از پلی استر می باشد به همین دلیل درخشندگی آن باعث شده تا چشم بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

فرش کاشان

با توجه به ویژگی های ذکر شده از فرش مراکشی اگر مشتاق به دیدن این محصول در رنگ بندی های مختلفی می باشید لازم است به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و در کنار این محصول، تمام محصولات فرش ماشینی را ملاحظه بفرمایید. دو مزیت در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان قیمت درب کارخانه و ارسال رایگان محصول به دست شما می باشد.

دسته : ,
برچست ها :

همه چیز درمورد پلی استر


تاریخ انتشار پست : 1400/2/28 بازدید : 13

امروزه الیاف های مصنوعی بسیاری در بازار نساجی ایران می باشد که یکی از آن ها الیاف پلی استر است. این الیاف با نام عملی "پلی اتیلن ترفتالایت" بوده و به اصلاح به آن پت می گویند. پلی استر کاربرد های فراوانی را دارد که یکی از آن ها به کار رفتن در صنعت فرش ایران می باشد. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های پلی استر

همان طور که گفته شد پلی استر در جاهای زیادی استفاده می شود. برای مثال در پوشاک، فرش های ماشینی، در فعالیت های صنعتی، منسوجات خودرو و...
یکی از ویژگی های الیاف پلی استر قیمت مناسب آن می باشد. که به افراد کمک می کند با توجه به قیمت بالای الیاف طبیعی، محصولی با قیمت مناسب تر را خریداری کنند. همچنین به دلیل این مسئله الیاف پلی استر در بازار فرش ایران نیز طرفداران بسیار زیادی را دارد. برای تهیه محصولی ابتدا پلی استر و پنبه را با یک دیگر مخلوط کرده و سپس به تولید محصولات مورد نظر پرداخته می شود.
وزن این الیاف متناسب با الیاف پشم بوده اما از الیافی همانند اکریلیک، پلی پروپیلن، ویسکوز و... سنگین تر می باشد. این الیاف استحکام بالایی داشته و مقاومت و دوام فرش شما را افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های مهم پلی استر در صنعت فرش ایران می توان به عدم جذب رطوبت این الیاف اشاره داشت. یکی از معایب الیاف پلی استر مقاومت ضعیف آن در برابر حرارت می باشد. اما این مسئله را در نظر بگیرید که در برابر تابش نور مستقیم خورشید نسبت به دیگر الیاف مقاوم بوده و زیبایی خود را از دست نمی دهد.

پلی استر در ایران که یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی می باشد تولید بسیار بالایی را دارد. و کاربرد فراوانی در نخ خاب فرش های ماشینی نیز دارد. همچنین می توان از الیاف پلی استر به عنوان نخ چله استفاده کرد. امروزه بیشترین محصولات فانتزی و مدرن توسط الیاف پلی استر بافته می شود. لازم به ذکر است این محصولات در سال های اخیر تنوع بسیار زیادی داشته و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. تنها دغدغه تولیدکنندگان فرش ماشینی رفع ضعیف بودن الیاف پلی استر می باشد. برای مثال با به کار رفتن الیاف پلی استر در فرش ماشینی در کنار مزیت های فراوان در برابر پاخوردگی بالا مقاومت کمی داشته و به اصطلاح فرش بعد از مدت زمانی کوبیده می شود. که تولید کنندگان برای دوام بیشتر، ترجیح می دهند فرش را با ارتفاع خاب کمتر حدود 6 میلی متر تولید کنند. ولی می توان گفت با استفاده از افزایش تولید توسط شرکت های بافت فرش ماشینی، تولید کنندگان می توانند محصول خود را صادر کرده و کسب درآمد زیادی را از این راه داشته باشند.  چرا که کشور های اروپایی به این محصول علاقه زیادی داشته و استقبال بی نظیری را از فرش با الیاف پلی استر می کنند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فروشگاه قالی کاشان یکی از مجموعه های بزرگ در عرضه انواع فرش های ماشینی می باشد. الیاف پلی استر بیشتر در فرش های مدرن و فانتزی کاربرد زیادی داشته و به همین دلیل شما می توانید این دسته از محصولات را در سایت قالی کاشان با کیفیت استاندارد و همچنین قیمت درب کارخانه خریداری کنید. 

دسته : ,
برچست ها :

اصول ست کردن فرش و پرده


تاریخ انتشار پست : 1400/2/19 بازدید : 13


                                            

یکی از دغدغه های مهم در چیدمان انتخاب پرده متناسب با فرش است. درانتخاب پرده رنگ و طرح فرش تاثیر بسزایی دارد. ست کردن پرده و مبلمان در جذابیت دکوراسیون بسیار موثر است. البته درست کردن فرش و پرد باید یک سری نکات مهم را مدنظر قرار داد. که در این مقاله به بیان این نکات خواهیم پرداخت.

می دانیم که فرش های ماشینی امروزه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ فرش هستند. خوشبختانه درسال های اخیر رنگ های جدید فرش و با طرح های جدید از مدرن تا کلاسیک به بازار عرضه شده است. این تنوع باعث می شود که انتخاب  فرش با توجه به سایر اجزای دکوراسیون آسانتر باشد.

رنگ فرش و پرده

اگر رنگ زمینه فرشتان تیره است . بهتراست از رنگ روشن برای پرده ها استفاده کنید. اگر رنگ مبلمانتان را روشن و خنثی درنظرگرفته اید. می توانید از رنگ زمینه فرشتان یا طیف های روشنتر یا تیره تر آن برای پرده ها استفاده کنید. برای مثال چنانچه فرش زمینه سرمه ای با مبلمان کرم یا سفید دارید. می توانید پرده ها را سفید سرمه ای در نظربگیرید.

اگر رنگ زمینه فرشتان روشن است. می توانید از رنگ تیره برای پرده ها استفاده کنید. استفاده از رنگ های تیره برای مبلمان و پرده باعث می شود فرشتان بیشتر خودرا نشان دهد. درصورتی که مبلمان را رنگ تیره انتخاب کردید. می توانید رنگ پرده را همرنگ زمینه فرش یا طیفی از آن درنظربگیرید.البته می توانید از رنگ های خنثی نیز برای پرده ها استفاده کنید.

اگر رنگ مبلمان را از طیف های رنگ زمینه فرش درنظر گرفته اید. بهتر است رنگ پرده ها را از رنگ های خنثی یا رنگ متضاد رنگ زمینه انتخاب کنید. چرا که یکنواختی در رنگ چیدمان، باعث خسته کننده شدن فضا خواهد شد. از طرفی می توانید رنگ پرده ها را با توجه به رنگ های موجود در فرش انتخاب کنید.

طرح فرش و پرده ها

طرح فرش نیز در انتخاب پرده مناسب برای دکوراسیون تاثیرگذار است. اگر فرشی که انتخاب کرده اید دارای طرح شلوغ است. بهتر است از پرده های ساده و تکرنگ استفاده کنید. اما اگرفرشتان طرح ساده دارد و مبلمان طرحدار و شلوغ نیسست . می توانید پرده ها را طرحدار انتخاب کنید. معمولا طرح در پرده ها باید متناسب با طرح فرش و یا سبک دکوراسیون باشد.

در دکوراسیون های مدرن از آن جا که از سادگی پیروی می کنند. معمولا پرده ها ساده وتکرنگ با رنگ های روشن در نظر گرفته می شوند. در دکوراسیون های مجلل و کلاسیک نیز معمولا پرده ها شیک و فاخر هستند. در این دکوراسیون ها برای جلوگیری ازشلوغی زیاد پرده ها ازیک رنگ خنثی مثل سفید یا کرم با دکورهای همرنگ فرش یا مبلمان انتخاب می شوند.

ست کردن فرش و پرده در اتاق خواب معمولا آسانتر است. معمولا از رنگ فرش یا طیف های آن برای پرده و روتختی هم استفاده می شود. در سال های اخیر برای اتاق خواب وبخصوص اتاق کودک و نوجوان ازهمان طرح فرش یرای پرده و روتختی استفاده می شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 

دسته : ,
برچست ها :

لکه گیری با وایتکس


تاریخ انتشار پست : 1400/2/15 بازدید : 13

فرش یکی از رکن های اصلی در زیبایی خانه محسوب می شود. صنعت تولید فرش های ماشینی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری را داشته است. با توجه به این پیشرفت امروزه طرح های متنوعی وارد بازار شده است. از آنجایی که فرش قیمت بالایی را دارد باید در نگهداری از این محصول دقت زیادی را صرف کرد. که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. با ما همراه باشید.

نگهداری از فرش ماشینی

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید جلوگیری از آلوده شدن فرش می باشد. در مرحله دوم باید فرش را به قالیشویی های معتبر تحویل داده که به روش مخصوص و بدون آسیب رساندن به الیاف آن را بشویند. اما اگر بخواهید خودتان فرش را لکه گیری کنید باید به نکا بسیاری توجه کنید. برای مثال گاهی افراد به دنبال لکه گیری فرش با وایتکس می باشند. از آنجایی که وایتکس یک ماده شیمیایی می باشد به فرسوده شدن الیاف کمک بسیاری را می کند.

یکی از ویژگی های فرش ماشینی طول عمر بالای فرش می باشد. و خریداران فرش باید نگهداری صحیح از این محصول به خاطر داشته باشند. نگهداری صحیح در کنار افزایش طول عمر به زیبا ماندن فرش در مدت زمان طولانی کمک بسیاری را می کند و همچنین به دلیل قیمت بالای فرش از لحاط اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

تاثیر مواد شیمیایی بر روی فرش

مواد شوینده به منظور لکه بری فرش تولید می شوند. شرکت های تولید کننده از قوی ترین مواد برای تولید مواد شوینده استفاده می کنند که اگر این محصولات را با آب مخلوط نکنیم و یا در استفاده از آن زیاده روی کنیم الیاف فرش به مرور زمان از بین خواهد رفت.

مزایای شستشوی فرش با وایتکس

وایتکس یکی از لکه بر های قوی می باشد. یکی از کاربرد های وایتکس شستشوی لباس به رنگ روشن می باشد. از مزایای لکه بری فرش با وایتکس می توان به از بین رفتن لکه های قدیمی اشاره کرد. همچنین این ماده شوینده مکمل مناسبی برای ترکیب با دیگر مواد شیمیایی برای تمیز کردن فرش می باشد. لازم به ذکر است اگر از فرش هایی با رنگ بندی روشن استفاده می کنید به راحتی می توانید به همراه مخلوط وایتکس و آب لکه های فرش را از بین ببرید. در گاهی اوقات لکه های تیره با مواد شوینده فرش پاکیزه نمی شود که در اینجا بهترین راه حل استفاده از وایتکس می باشد.

معایب استفاده از وایتکس

از معایب وایتکس می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

*ایجاد لکه های سفید روی قیمت هایی از فرش

*از بین رفتن تار و پود فرش به مرور زمان

*کاهش طول عمر فرش به دلیل فرسوده شدن الیاف

*در گاهی اوقات لکه بری فرش با وایتکس امکان دارد تا محصول دچار تغییر رنگ شود اما به مرور زمان خود را نشان دهد.

نگهداری از فرش ماشینی

ابتدا باید گرد و غبار فرش را با استفاده از جارو برقی تمیز کنید سپس وایتکس را با مقدار زیادی آب ترکیب کنید و با یک دستکش و ماسک به شستشوی فرش بپردازید. توجه داشته باشید اگر در محیط بسته این کار را انجام می دهید حتما پنجره ها را باز بگذارید.

فرش کاشان

فروشگاه معتبر قالی کاشان یکی از مجموعه های معتبر در زمینه عرضه فرش های ماشینی کاشان می باشد. این فروشگاه محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت هستید خرید از فروشگاه قالی کاشان را تجربه کنید. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان می باشد.

دسته : ,
برچست ها :

انواع نخ در فرش ماشینی


تاریخ انتشار پست : 1400/2/7 بازدید : 14

با پیشرفت صنعت فرش ماشینی محصولات روز به روز تنوع بیشتری را پیدا کردند. که باعث شد الیاف بیشتری تولید شده و در فرش های ماشینی به کار برده شوند. الیاف مصنوعی که شامل اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن، بی سی اف و بسیاری از الیاف دیگر که هر کدارم کاربرد خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی انواع الیاف در فرش های ماشینی پرداخته و به شما کمک می کنیم در هنگام انتخاب فرش مورد پسندتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

الیاف در فرش ماشینی

فرش ماشینی از تار و پود تشکیل شده است. تار و پود در فرش انواع مختلفی دارد و در کیفیت های متفاوتی طبقه بندی می شود. در هنگام خرید فرش ماشینی باید به چند مورد توجه بسیاری کرد از جمله جنس الیاف در خاب فرش، الیاف به کار رفته در تار و پود فرش، شانه و تراکم فرش ماشینی و همچنین طرح و رنگ. در فرش ماشینی هر کدام از الیاف به دلیل مرغوبیت خود قیمت های متفاوتی را دارند. برای مثال نخ پلی استر یکی از ارزان ترین نخ های موجود در بازار فرش می باشد در کنار آن نخ اکریلیک یکی از گران رین الیاف به کار رفته در فرش است. الیاف پلی استر در مکان های پر رفت و آمد به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده و باید تعونیض شوند. این الیاف آلودگی را به خود جذب کرده و که باعث فرسوده شدن الیاف می شود. یکی از ویژگی های پلی استر درخشندگی و براق بودن نخ به کار رفته در فرش بوده و در صورت شستشو در مدت زمان کوتاهی خشک می شوند. در این میان الیاف پلی پروپیلن رطوبت بسیار کمی را به خود جذب کرده و در هنگام شستشو کار شما را دشوار نمی کند و لکه ها به سرعت از سطح فرش پاک می شوند. اما یکی از معایب الیاف پلی پروپیلن از دست دادن لطافت به مرور زمان در صورت شستشوی فراوان می باشد. این الیاف در صورتی که لطافت خود را از دست بدهند پاک شدن آلودگی از سطح آن دشوار می شود.

کیفیت فرش با بهترین الیاف

همان طور که ذکر شد الیاف اکریلیک قیمت بالایی داشته و از بهترین الیاف به کار رفته در فرش ماشینی می باشد. از ویژگی های الیاف اکریلیک می توان به پرزدهی بسیار کم در فرش ماشینی اشاره کرد. گاهی اوقات افراد در تماس با فرش و ناسازگاری پوستشان با الیاف دچار حساسیت می شوند. که خوشبختانه الیاف اکریلیک این مزیت را دارد تا از آلرژی و حساسیت در افراد جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های اکریلیک در اروپا، تولید پوشاک و لباس کودکان می باشد. که به همین دلیل این الیاف هیچ گونه خطری برای پوست و ریه آسیب پذیر کودک تازه متولد شده شما نخواهد داشت.

نکاتی برای بهترین الیاف فرش ماشینی

* اکریلیک یکی از لطیف ترین نخ های موجود در فرش ماشینی است. این الیاف طول عمر بسیار بالایی داشته و باعث می شود تا شما یک خرید دائمی را داشته باشید.

* وجود اکریلیک در فرش ماشینی باعث شده تا این محصول در برابر تابش نور مستقیم خورشید کیفیت خود را از دست ندهد.

* رطوبت ر فرش های ماشینی باقی نمانده و باعثبوی نامطبوع در فرش نمی شود.

* یکی دیگر از ویژگی های اکریلیک مقاومت در برابر شستشو می باشد.

* محصولات فرش ماشینی که اکریلیک در آن  به کار برده شده باشد در صورت مراقبت های لازم دچار پوسیدگی نمی شوند.

و ...

به این نکته توجه داشته باشی تا در هنگام خرید فرش ماشینی به دلیل متفاوت بودن شانه و تراکم در فرش ماشینی ممکن است یک محصول نازک و دیگری ضخامت داشته باشد. و این مسئله به الیاف مرتبط نمی باشد. پیشنهاد می شود از الیاف اکریلیک در سالن پذیرایی و نشیمن خود استفاده کنید و از دیگر الیاف مصنوعی با قیمت ارزان تر در مکان هایی مانند اتاق خواب، آشپزخانه و... به کار ببرید.

فرش کاشان

از گذشته تا کنون فرش ماشینی کاشان در دسته بهترین محصولات قرار گرفته است. که در تمام دنیا شناخته شده می باشد. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش فرش ماشینی فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می باشد. این فروشگاه انواع فرش های ماشینی در طرح و رنگ های گوناگون در اختیار مشتریان خود قرار داده و ارسالش به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.

دسته : ,
برچست ها :

فرش 700شانه را بهتر بشناسیم


تاریخ انتشار پست : 1400/2/4 بازدید : 15
                              


امروزه در صنعت فرش ماشینی تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و ابعاد فرش ها وجود دارد. اما این فرش ها در مهمترین خصوصیتشان یعنی شانه وتراکم فرش داری تنوع بسیار زیادی هستند. فرش های ماشینی از 350 شانه تا 1600 شانه با تراکم های 1000 تا 4500 بافته می شود. یکی از فرش های محبوب در بین مردم فرش 700 شانه است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویزگی های این فرش بیشتر آشنا کنیم.

ویزگی های فرش 700 شانه

قبل از هر توضیحی به بیان مفهوم شانه و تراکم در فرش می پردازیم. شانه فرش در واقع تعداد گره ها در یک متر عرضی فرش است. به تعداد گره ها در یک متر طولی فرش تراکم طولی فرش می گویند. از آن جا که در طول فرش از نخ پود استفاده می شود. در فرش ماشینی معمولا 3 ردیف پود در هررج بافته می شود. بنابراین آنچه ما با نام تراکم می شناسیم همان تراکم پودی است.

فرش های 700 شانه در بازار دارای انواع مختلفی ست. انواع فرش 700 شانه :

فرش 700 شانه واقعی

فرش  700 شانه جزو فرش های شناخته شده و پرطرفدار در بین مردم است. این فرش ها دارای 700 گره در یک متر از عرضشان هستند. و تراکم در این فرش ها از 2100 تا 3000 است. اما تراکم 2550 رایج ترین تراکم فرش در بین فرش های 700 شانه واقعی است.این فرش ها نسبت به فرش ها 1000 و 1200 و 1500 شانه  دارای ضخامت بیشتری هستند و نرم ترند. معروفترین دستگاه بافنده این فرش (HCP2) است. این فرش ها در 8  تا 10رنگ واقعی بافته می شوند.

فرش 700 شانه تبدیلی

این فرش ها توسط دستگاه های بافنده فرش 500 شانه بافته می شوند. در این دستگاه برای بافت فرش 700 شانه تغییراتی ایجاد شده است. این فرش ها دارای تراکم 1500 می باشند. این فرش ها نسبت به فرش های 700 واقعی قیمت کمتری دارند. ودر-8 7 رنگ واقعی بافته می شوند.

فرش طرح 700 شانه

برای بافت این فرش ها از طرح های فرش 700 شانه استفاده می شود. این فرش ها 500 شانه با تراکم 1000 هستند. دستگاه های بافنده این فرش ها نسبت به دستگاه های بافنده فرش 500 شانه پیشرفته ترند. بنابراین این فرش ها نسبت به فرش 500 شانه در رده ی بالاتری هستند. برای بافت این فرش ها از 7-8 رنگ واقعی استفاده می شود.

 بطوز کلی می توان گفت .فرش های 700 شانه واقعی نسبت به فرش های 700 شانه تبدیلی و طرح 700 گرانترند. و فرش های طرح 700 از دو نوع دیگر فرش 700 شانه  ارزانترند.

فرش 700 شانه مرغوب

انواع فرش 700 شانه را توضیح دادیم تا بفهمیم مرغوبترین فرش 700 شانه چه فرشی است. هرچه شانه وتراکم فرش بیشتر باشد. فرش از کیفیت بالاتری برخوردار است. بنابراین فرش ها ی700 شانه واقعی که 700 شانه با تراکم 2550 هستند در بین انواع فرش های موسوم به فرش 700 شانه مرغوبترند.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده مرغوبیت فرش جنس نخ خاب فرش است. مرغوبترین نوع نخی که در فرش های ماشینی استفاده می شود . نخ اکریلیک هیت ست شده است. بنابراین فرش های 700 شانه واقعی که با این نخ تولید می شوند نسبت به فرش ها 700 شانه ای  که با نخ پلی استر بافته می شوند مرغوبترند.

قیمت فرش 700 شانه

با توجه به توضیحاتی که دادیم می توانیم بگوییم فرش های 700 شانه واقعی که با نخ اکریلیک بافته می شوند نسبت به سایر فرش های 700 شانه قیمت بالاتری دارند. چرا که قیمت یک فرش به کیفیت فرش و شانه و تراکم و نخ مورد استفاده آن بستگی دارد. از طرفی فرش های 700 شانه تبدیلی نسبت به فرش های طرح 700 گرانتر هستند.

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد