فرش ماشینی کاشان - آرشیو 1399/11

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

ویژگی های فرش آشپزخانه


تاریخ انتشار پست : 1399/11/25 بازدید : 33
فرش کاشان - فرش آشپزخانه و ویژگی های آن - خرید فرش کاشان

اکثر افراد به دنبال یک فرش مناسب، برای دکوراسیون منزلشان هستند. هر قسمت از خانه دارای فرش مخصوص خود می باشد. اینکه شما چه فرشی را انتخاب می کنید بستگی به نظر و سلیقه خودتان دارد. عموم افراد ترجیح می دهند که در قسمت های مختلف خانه از فرش به عنوان کفپوش ها استفاده کنند. آشپرخانه یکی از قسمت هایی است که جلوه و زیبایی آن با فرش دو چندان می شود.

 

ویژگی های فرش آشپزخانه

شما باید ابتدای محیط آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و سپس فرش مناسب با آن را انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما از سبک مدرن پیروی میکند خرید فرش کلاسیک گزینه مناسبی برای شما نمی باشد و همینطور بالعکس.

از آنجایی که آشپزخانه در معرض آلودگی بیشتری به نسبت قسمت های دیگر خانه می باشد، فرش انتخابی باید وزن کمی داشته باشد و سطح آن به گونه ای باشد که آلودگی به آن جذب نشود.

به دلیل خاص بودن محیط آشپزخانه به شما پیشنهاد می دهیم از فرش های ارزان استفاده کنید تا در هنگام سوختگی یا موارد دیگر بتوانید با کمترین هزینه مجدد فرش را تعویض کنید.

محیط آشپزخانه فضایی دارد که به دلیل شستشوی مکرر در آن، فرش در معرض رطوبت زیادی قرار دارد. به همین دلیل فرشی را خریداری کنید که رطوبت کمتری را به خود جذب کند و خاب کمی داشته باشد.

اندازه مناسب فرش آشپزخانه

در چیدمان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می شود از فرشی استفاده کنید که در وسط آشپزخانه پهن شده و تا کابینت ها فاصله کمی داشته باشد. اگر در آشپزخانه از میز ناهارخوری استفاده می کنید آن را به گونه ای تنظیم کنید که فرش در زیر میز قرار گرفته و پاهایتان روی فرش باشد.

جنس مناسب فرش برای آشپزخانه

با توجه به اینکه آشپزخانه یکی از محل های پر رفت و آمد در خانه محسوب می شود، لازم است از فرشی استفاده کنید که بر اثر پاخوردگی، رطوبت، آلودگی های ممکن در آشپزخانه و... از بین نرود.

فرش های پرزبلند باعث جذب آلودگی به خود شده و تمیز کردن آن کار دشواری است. از نظر ما گلیم فرش های مخصوص آشپزخانه، انتخاب مناسبی هستند چرا که کم بودن پرز گلیم فرش آلودگی و رطوبت کمتری را جذب خود کرده و وزن کم و شستشوی آسانی دارد.

 

رنگ فرش آشپزخانه

با توجه به موارد ذکر شده در مطالب بالا، متوجه شدیم که آشپزخانه در اکثر مواقع در معرض آلودگی می باشد. پیشنهاد می شود در هنگام انتخاب فرش آشپزخانه، رنگ های تیره در اولویت برای خرید قرار بگیرند. زیرا رنگ بندی تیره در اثر ایجاد آلودگی وضوح کمتری به نسبت فرش هایی با رنگ بندی روشن دارند.

خرید فرش آشپزخانه از کارخانه

امروزه انواع فرش با طرحهای آشپزخانه از جمله میوه ها، ادویه جات و بسیاری طرح های متنوع دیگر وارد بازار شده است. فروشگاه اینترنتی قالی کاشان این امکان را به مشتریان خود داده تا از میان طرح های به روز فرش، یک انتخاب زیبا با کیفیت و قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین ارسال رایگان محصولات فروشگاه قالی کاشان، آن را از تمامی فروشگاه های اینترنتی دیگر متمایز کرده است.

 

 

 

دسته : ,
برچست ها :

فرش طرح افشان کاشان و انواع آن


تاریخ انتشار پست : 1399/11/11 بازدید : 27
 

فرش های ماشینی معمولا با طرح های کلاسیک و مرسوم در قالی های دستباف ایرانی بافته می شوند. طرح های کلاسیک فرش ایرانی که در فرش های ماشینی نیز استفاده می شود نماد هنر اصیل ایرانی است. طرح های هنرمندانه فرش ایران در سراسر دنیا مشهور است به طوری که فرش ایران نمادی از فرهنگ دیرینه ایرانی محسوب می شود. در این متن قصد داریم با طرح فرش افشان به طور مختصر آشنا شده و ویژگی های آن را بیان کنیم. با ما در ادامه این متن همراه شوید.


فرش طرح افشان 

طرح های فرش ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند. یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین این طرح های طرح زیبای افشان است. طرح افشان را می توان ترکیبی از نقش و نگار های گیاهی دانست. در گذشته طرح ترنج در بیش تر قالی های دستباف مورد استفاده بوده است. در این طرح نقش ترنج مانند خورشید در میانه فرش قرار دارد و در اطراف آن گل ها و شاخ و برگ های در هم پیچیده قرار دارند. با گذشت زمان در این طرح تغییراتی ایجاد شد و نقش ترنج از میانه این طرح حذف گردید. بدین ترتیب طرح بسیار زیبایی شکل گرفته که به طرح افشان معروف است.


واژه افشان در لغت به معنای آشفته و پریشان است. در فرش های افشان قرینگی مرسوم در نقش های سنتی وجود ندارد. در این طرح نقش و نگار های فرش به صورت آشفته در متن فرش تکرار شده اند. طرح افشان بیثش تر با نقش های سنتی مانند بته جقه، اسلیمی، ختایی و گلدانی شکل گرفته است. البته در طرح های مدرن افشان ترکیبی از این نقش های با نقش های مدرن تر نیز استفاده شده که ظاهری جدید و خاص را به طرح افشان داده است. برخی طرح های افشان جدید دارای نقوش لچک و ترنج هستند که با نقش های خشتی نیز ترکیب شده است.


فرش طرح افشان در دکوراسیون

یکی از ویژگی های مهم فرش افشان زمینه منسجم و یکپارچه آن است. این ویژگی سبب شده این فرش برای استفاده در فضا های کوچک و دکوراسیون های شلوغ بسیار مناسب باشد. فرش افشان سبب می شود فضای اطراف بزرگ تر و خلوت تر دیده شود. خصوصا اگر فرش افشان با زمینه کرم در دکوراسیون استفاده شود. رنگ زمینه روشن در این فرش باعث می شود محیط پر نور تر و دل باز تر به نظر برسد. فرش طرح افشان یکی از پرفروش ترین طرح های کلاسیک فرش بوده و برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک بهترین پیشنهاد است.


انواع طرح افشان 

مشهور ترین و پرفروش ترین طرح های افشان  کاشان را می توان نقش های زیر دانست:

فرش طرح افشان اسلیمی فرش طرح افشان شاه عباسیفرش طرح افشان قجریفرش طرح افشان سلطنتیفرش طرح افشان بندیفرش طرح افشان ترنج دارفرش طرح افشان حیواناتفرش طرح افشان دسته گل


خرید فرش طرح افشان کاشان

برای خرید افشان کاشان از کارخانه به سایت قالی کاشان سر بزنید. بهترین و جدید ترین فرش های ماشینی کاشان مانند فرش های کلاسیک، فرش های فانتزی و سه بعدی، فرش ترک، فرش شگی، فرش وینتیج، فرش آشپزخانه و ... در این فروشگاه قابل بررسی و مشاهده است. کیفیت بسیاربالای فرش در کنار قیمت ارزان فرش از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی فرش از مجموعه قالی کاشان است.

دسته : ,
برچست ها :

فرش ۷۰۰ شانه کاشان؛ خریدی ارزان اما باکیفیت


تاریخ انتشار پست : 1399/11/5 بازدید : 20

فرش ۷۰۰ شانه کاشان؛ خریدی ارزان اما باکیفیت

در روزهایی که به خاطر افزایش نرخ دلار و تحریم ها، هر روز شاهد افزایش بی سابقه قیمت فرش های ماشینی هستیم افراد زیادی به دنبال فرش های ارزان قیمتی هستند که کیفیت و زیبایی خوبی هم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام قالی کاشان، اگر شما هم به دنبال خرید فرشی هستید که هم زیبا و با کیفیت باشد و هم نسبت به سایر فرش های ماشینی ارزان تر باشد، فرش ۷۰۰ شانه کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های یک فرش ۷۰۰ شانه واقعی

متاسفانه برخی فروشندگان با استفاده از مارک های جعلی فرش های ۴۵۰ یا ۵۰۰ شانه را به عنوان فرش ۷۰۰ شانه به مشتریان می فروشند، اما شما به راحتی و تنها با استفاده از یک خط کش ساده می توانید تشخیص بدهید که یک فرش ۷۰۰ شانه واقعی است یا نه!

فرش ۷۰۰ شانه به فرشی گفته می شود که در هر متر از عرض فرش ۷۰۰ گره داشته باشد. پس اگر خط کش را در پشت فرش قرار دهید باید در هر ۱۰۰ سانتی متر ار عرض فرش ۷۰۰ گره (و یا در هر ۱۰ سانتی متر ۷۰ گره) وجود داشته باشد.

اما در کنار مقدار شانه عدد دیگری هم معمولا اعلام می شود که به آن تراکم گفته می شود. تراکم فرش در حقیقت تعداد پود های به کار رفته در بافت یک متر از فرش می باشد. که البته پودهای فرش ماشینی را نمی توانیم مثل گره ها از پشت فرش بشماریم! اما با توجه به اینکه برای بافت هر ردیف از گره های فرش از سه پود استفاده می شود اگر تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول فرش را در عدد ۳ ضرب کنیم تعداد پودها به دست می آید. پس با توجه به مطلب بالا اگر مقدار تراکم یک فرش ۷۰۰ شانه را تقسیم بر ۳ کنیم باید برابر با تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول فرش باشد.

اما فرش ۷۰۰ شانه در چه تراکم هایی بافته می شود؟ فرش ۷۰۰ شانه در تراکم های ۲۱۰۰ ، ۲۲۵۰، ۲۴۰۰ و ۲۵۵۰ بافته می شود که به ترتیب هر یک از این فرش های باید ۷۰۰ ، ۷۵۰ ، ۸۰۰ و ۸۵۰ گره در یک متر از طول فرش وجود داشته باشد. پس شما با استفاده از یک خط کش ساده به راحتی می توانید تشخیص دهید که آیا تراکمی که روی فرش درج شده واقعی است یا نه!

چرا خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان را پیشنهاد می کنیم؟

با توجه به اینکه فرش های ۷۰۰ شانه واقعی در هر متر از طول و عرض خود حداقل ۷۰۰ گره دارند، ریزبافتی این نوع فرش ها به اندازه ای است که طراحان فرش بتوانند طرح و نقش های ظریف و زیبایی را برای نقشه این فرش ها طراحی کنند.

به همین دلیل فرش های ۷۰۰ شانه کاشان از زیبایی و ظرافت خاص و چشم نوازی برخوردارند، علاوه بر این وجود حداقل ۷۰۰ گره در هر متر از طول و عرض این فرش ها باعث شده که تراکم و فشردگی بافت بالای این نوع فرش، دوام و ماندگاری آن را نسبت به فرش های با شانه و تراکم پایین تر افزایش داده است.

به همین دلیل فرش های ۷۰۰ شانه کاشان با اینکه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه قیمت بسیار پایین تری دارد اما اگر قصد خرید فرشی زیبا و چشم نواز دارید که از کیفیت و ماندگاری خوبی هم برخودار باشد و از طرفی قیمت فرش هم برایتان مهم است، خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

فرش ۷۰۰ شانه را از کارخانه های کاشان بخرید

بدون شک اگر فرش را هم مثل هر کالای دیگری از تولیدکننده اصلی آن خریداری کنیم قیمت آن نسبت به بازار بسیار ارزان تر خواهد بود. اما همه ما امکان اینکه برای خرید فرش ارزان به کاشان سفر کنیم را نداریم و البته نیازی هم به اینکار نیست! چون سایتی به نام قالی کاشان، این امکان را فراهم کرده که شما از هر کجای ایران به راحتی از طریق گوشی همراه خود فرش مورد علاقه تان را از بین بیش از ۲۰۰۰ طرح فرش از برترین و مطرح ترین کارخانه های فرش کاشان انتخاب و به قیمت فروش کارخانه فرش خود را خریداری کنید.

تنها با یک مقایسه کوتاه بین قیمت های فرش در سایت قالی کاشان و قیمت های فرش در بازار فرش می توانید به تفاوت بسیار بالای قیمت از کارخانه تا بازار پی ببرید. مجموعه قالی کاشان با حذف واسطه های فروش، درخواست خرید فرش را مستقیما از خریدار به کارخانه مربوطه داده و فرش مستقیما از کارخانه بافنده فرش برای شما ارسال و از طریق باربری در هر کجای ایران به شما تحویل داده می شود.

فرشی که فقط برای شما بافته می شود!

یکی از امکانات جالب سایت قالی کاشان این است که شما می توانید در این سایت درخواست بافت فرش های سفارشی با ابعاد و طرح دلخواه خود را بدهید! برای مثال فرض کنید که ابعاد اتاق شما به گونه ای است که فرش های سایز استاندارد مناسب اتاق شما نیست! در این حالت می توانید در سایت قالی کاشان درخواست بافت فرش سفارشی مطابق با ابعاد اتاق خود را بدهید تا کارخانه فرشی را که دقیقا مطابق با نیاز شماست را فقط برای شما تولید و ارسال کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : isna.ir

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد