فرش ماشینی کاشان - آرشیو 1400/7

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

فرش طرح افشان 1500 شانه گل افشان


تاریخ انتشار پست : 1400/7/26 بازدید : 6
فرش 1500 شانه در سال های اخیر قطعا یکی از زیبا ترین فرش های ماشینی در این صنعت به شمار می روند. فرش های 1500 شانه زیبایی خیره کننده ای داشته و در طرح های بسیار خاصی بافته می شوند. از جمله طرحی که تصویر آن را در ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله با ویژگی های این فرش 1500 شانه زیبا بیشتر آشنا شویم.
فرش 1500 شانه چیست؟
فرش های ماشینی با مرور زمان تغییرات بسیاری کردند. برای مثال افراد در ابتدا مایل به خرید فرش های 700 شانه بودند اما با بافت فرش هایی با شانه و تراکم بالا مانند فرش های 1500 شانه، تمام توجهات به سمت این محصولات تغییر کرد. 
تمام فرش های ماشینی مزایا و معایبی را دارند که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. اما نا گفته نماند که مزایای فرش 1500 شانه بسیار بیشتر از معایب آن است.
برای مثال فرش های 1500 شانه بافت بسیار ریزی را دارند. که در صنعت فرش ماشینی به آن فرش ریزبافت یا دستباف گونه نیز می گویند.
این محصولات طراحی مخصوص به خود را دارند. چرا که الیاف به کار رفته در فرش 1500 شانه بسیار ریز بوده و با دستگاه مختص به خودش بافته می شود.
در فرش های 1500 شانه تراکم فرش بالا بوده و به همین دلیل بافت فرش بسیار فشرده می باشد. این فشردگی در بافت باعث شده تا طرح بسیار زیبا تر از سایر فرش های ماشینی خود را به نمایش بگذارد.
توجه داشته باشید که تمام فرش های ماشینی برای آن که طول عمر بالاتری داشته باشد نیاز به مراقبت صحیح دارد. چه بسا فرش های 1500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی ظریف تر و حساس تر می باشد. 
برای آن که فرش 1500 شانه ی شما طول عمر بالاتری داشته باشد باید از گذاشتن وسایل سنگین بر روی فرش خودداری کنید. چرا که بافت فرش نازک بوده و به الیاف آن آسیب وارد می شود. 
یکی از پرفروش ترین فرش های 1500 شانه طرح های افشان آن می باشد. فرش طرح افشان به دلیل اصالت و قدیمی بودن طرفداران بسیار زیادی را دارد. و همان طور که در طرح گل افشان ملاحظه می کنید از ترنج بسیار کوچکی در مرکز فرش استفاده شده است. در بعضی از طرح های فرش افشان نیز از ترنج استفاده نشده است. سادگی فرش های افشان باعث جذابیت بیشتر آن می شود. 
همچنین انتخاب یک رنگ مناسب با توجه به دکوراسیون موجود در منزل زیبایی دکوراسیون شما را چندین برابر کرده و مدت زمان زیادی روی مد خواهد بود.
الیاف موجود در فرش 1500 شانه تنها از الیاف اکریلیک می باشد. این الیاف یکی از بهترین الیاف بافت فرش ماشینی می باشد. که باعث شده مزیت های فرش ماشینی بسیار افزایش پیدا کند.
بری مثال فرش ماشینی در برابر رفت و آمد مقاومت بالایی پیدا کرده و همچنین ضد حساسیت و مانع از پزردهی می شود. الیاف اکریلیک در برابر شستشو نیر دوام بالایی داشته و آلودگی را به خود جذب نمی کند.


فرش کاشان
برای خرید فرش طرح افشان 1500 شانه قالی کاشان را به شما معرفی می کنیم. در قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی با بهترین قیمت عرضه شده است. همچنین قیمت فرش در قالی کاشان بر اساس درب کارخانه بوده و ارسال فرش به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.
دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد