تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
دانلود فارسی ساز بازی ها
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم


فرش ماشینی کاشان - نخ هایبالک در فرش 1200 شانه s

فرش ماشینی کاشان - نخ هایبالک در فرش 1200 شانه

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

نخ هایبالک در فرش 1200 شانه


تاریخ انتشار پست : 1400/8/25 بازدید : 338

اگر با صنعت فرش ماشینی آشنا باشید اطلاع دارید که هرچه زمان به سمت جلو در حرکت می باشید روزانه محصولات جدید تر همراه با انواع رنگ بندی، طرح های متنوع، در میزان شانه و تراکم گوناگون و تعداد رنگ متفاوتی در حال حاضر به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی های فرش ماشینی که نوعی مزیت در زیبایی فرش ماشینی محسوب می شود، گل برجستگی آن می باشد. پیشنهاد می کنم با من در ادامه این مقاله همراه باشید تا با ویژگی ها ی فرش گل برجسته هایبالک آشنا شویم.

نقش گل برجسته هایبالک

یکی از ویژگی های فرش ماشینی گل برجستگی آن بوده که در سال های اخیر شاهد آن بر روی زمینه فرش ماشینی نیز می باشیم. شما می توانید این گل برجستگی را بر روی فرش 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و فرش 1500 شانه ملاحظه بفرمایید. این ویژگی باعث شده است تا فروش فرش های ماشینی افزایش داشته باشد.

در گذشته به دلیل ارتفاع خاب بلند در فرش های ماشینی گل برجستگی الیاف به صورت واضحی نبود اما با گذشت زمان و با بافت فرش هایی با شانه و تراکم بالاتر و ریز بافت شدن آن برچستگی فرش های ماشینی تا میزان قابل توجهی واضح شده و جشم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در صنعت فرش ماشینی، فرش هایی که با زمینه گل برجسته بافته می شوند قیمتشان بالا تر از محصولات زمینه ساده می باشد. این محصولات با دستگاه به خصوصی بافته نمی شوند بلکه با همان ماشین آلات بافته فرش تولید می شوند. تنها تفاوت فرش های گل برجسته و ساده در بافت و نخ آن می باشد. فرش های گل برجسته با دو نخ اکریلیک هیت ست شده و هایبالک هیت ست شده بافته می شود. و این گل برجستگی در قسمت آهار به وجود می آید.

فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 یکی از پرفروش ترین محصولات فرش ماشینی با تراکم بالا می باشد. این محصولات با بهترین الیاف بافته می شوند.  و به منظور تراکم بالا در فرش، دارای ارتفاع خاب کمی بوده و سطح فرش نازک و ریزبافت می باشد.  

پس از بافت فرش با الیاف اکریلیک و هایبالک وقتی فرش روانه قسمت آهار می شود، با استفاده از حرارت و بخار آب الیاف هایبالک از ارتفاع این نخ کم شده و در فرش ماشینی نخ اکریلیک در جای خود ثابت مانده به صورت برجسته بوده و الیاف هایبالک  ارتفاعشان کم شده و دچار فرورفتگی می شوند. و در اینجا پل برجستگی فرش ظاهر می گردد.

همان طور که به آن اشاره شد فرش های گل برجسته دارای زیبایی زیادی می باشند اما معایبی را هم نیز دارند که شامل :

1-     در هنگام شستشو کمی دشوار می باشد.

2-     گرد و غبار به داخل در فررفتگی و برجستگی های فرش باقی می ماند.

3-     در مکان های پر رفت و آمد انتخاب مناسبی نمی باشد.

 


خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای تهیه و ملاحظه فرش های ساده و گل برجسته در تمام طرح های روز کاشان به مجموعه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در قالی کاشان قیمت فرش ماشینی برابر با قیمت درب کارخانه محاسبه می شود. همچنین ارسال فرش به تمام نقاط ایران به صورت رایگان است.

 

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد