تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
دانلود فارسی ساز بازی ها
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم


فرش ماشینی کاشان - ویژگی تابلو فرش s

فرش ماشینی کاشان - ویژگی تابلو فرش

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 14498
» بازديد ديروز : 1701
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 16199
» بازديد سال : 14497
» بازديد کل : 17466
» اعضا : 0
» مطالب : 74

ویژگی تابلو فرش


تاریخ انتشار پست : 1400/8/16 بازدید : 632

تمام فرش های ماشینی در محصولاتی با ابعاد بزرگ خلاصه نمی شوند. یکی از محصولات فرش ماشینی که زینت بخش محل زندگی ما می باشد در قالب تابلو فرش بافته می شود. در گذشته مردمان ایران با ذوق و هنر دست خود به بافت تابلو فرش های دستباف می پرداختند. الیاف طبیعی به کار رفته در تابلو فرش دستباف باعث درخشان شدن فرش و همچنین جذابیت آن می شد. اما با ورود الیاف مصنوعی به داخل ایران و همچنین دستگاه های به روز فرش ماشینی تابلو فرش نیز به دسته محصولات فرش ماشینی اضافه گردیده و استقبال بی نظیری از آن شد.

تابلو فرش مانند فرش های ماشینی دارای نام های مختص به خود می باشند. که هر یک زمینه مرتبط با خود را دارد. برای مثال طرح های منظره که شامل طبیعت بوده، طرح فرانسوی که شامل افرادی است که در زمینه فرش با طراحی خاصی به کار رفته و بسیاری از طرح های دیگر که به دیوار منزل شما نمایی جدید را خواهد بخشید.

تابلو فرش هایی که در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان عرضه شده اند 700 شانه با تراکم 3000 می باشد. این محصولات با نخ پلی اوژن بافته می شوند که دارای تثبیت رنگ می باشد. تثبیت رنگ به معنای این می باشد که در صورت تمیز کردن و شستشوی آن دچار رنگ دهی نخواهد شد و شما می توانید تا مدت زمان طولانی از این محصول برای زیبایی منزلتان استفاده نمایید.

در تابلوفرش های ماشینی ما شاهد محدودیت رنگ نمی باشیم و تمام رنگ های زیبا در جهت افزایش جلوه فرش به کار برده می شود. ارتفاع خاب در تابلو فرش های ماشینی فروشگاه قالی کاشان 9 میلی متر می باشد و سطح آن همانند فرش های ماشینی با تراکم بالا می باشد.

شما می توانید ابعاد متنوعی از این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. ابعاد استاندارد دو نوع می باشد، تابلو فرش های با قاب و بدون قاب که شامل
با قاب 50*100, با قاب 50*70, با قاب 70*100, بدون قاب 50*100, بدون قاب 50*70, بدون قاب 70*100, کناره 4*1 متری, کناره 3*1 متری, کناره 2*1 متری بافت می شود.

قیمت تابلو فرش های ماشینی بسیار ارزان تر از تابلو فرش های دستباف می باشد. زیرا الیاف به کار رفته در فرش دستباف طبیعی بوده و هنر دست برای بافت آن استفاده شده است. اما در فرش های ماشینی زمان کم تری صرف بافت فرش شده و الیاف به کار رفته در فرش از نوع الیاف مصنوعی می باشد.


 


خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

برای خرید فرش یا تابلو فرش های ماشینی ابتدا وارد سایت قالی کاشان شده و در قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این مجموعه فرش های ماشینی به صورت رایگان برای شما به تمام نقاط ایران ارسال می گردد. همچنین قیمت فرش با قیمت درب کارخانه برابری می کند.

با خرید از مجموعه اینترنتی قالی کاشان می توانید روحی تازه را به دکوراسیون منزل خود بخشیده و از فضای به وجود آمده لذت کافی را ببرید.

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد